Leer je klanten kennen

Winkels hebben behoefte aan klanten en ook klanten die daadwerkelijk wat kopen, anders wordt er geen omzet gedraaid en kan de winkel niet open blijven. Een winkelier is er altijd op uit om manieren te vinden om de verkopen te verbeteren en zo te blijven vast houden. Er zijn bedrijven die winkeliers ermee kunnen helpen door middel van inzicht krijgen in de klanten en passanten die dagelijks bij de winkel komen. Crumbbase is zo’n bedrijf die haar diensten aan de winkeliers aanbiedt en zorgt voor een helpende hand. Dit bedrijf heeft een systeem waarbij heel veel factoren van personen kunnen worden gemeten en dat is handig voor winkeliers om te weten, want ze krijgen op deze manier inzicht in het gedrag van de bezoekers.

Verschillende per winkel, maar winkels krijgen een onbekend aantal bezoekers per dag binnen in de winkel. Hangt af van de grootte van de winkel, maar natuurlijk ook de populariteit van de winkel. Met het systeem van Crumbbase is te meten wat de bezoekersaantallen winkel zijn per dag, week of maand. Dit is natuurlijk een handige manier om meer te weten te komen over jouw klanten en of er een verband kan worden gelegd tussen de verkopen en de bezoekersaantallen. Daarnaast kan er ook worden gemeten hoelang de bezoekers in de winkel zijn en of ze vaker zijn terug gekomen. Dit kan door middel van Wi-Fi sensoren die worden geplaatst in de winkel en gegevens registreren van de bezoekers. Wi-Fi zender moet alleen wel ingeschakeld zijn bij de bezoekers om daadwerkelijk verbinding te kunnen krijgen.

Verkopen is waar een winkel om draait. Het koopgedrag bezoekers is natuurlijk erg belangrijk om te weten. Als ze binnen komen, kopen ze daadwerkelijk wat?  En hoe vaak komen deze bezoekers terug? Met deze resultaten zijn er genoeg conclusies te sluiten en kan je als winkel zijnde inspelen op de gegeven resultaten.

Zorg ervoor dat je meer inzicht krijgt in je klanten en je verkoop prestaties kunnen verbeteren met de juiste informatie en de juiste strategie. Crumbbase helpt jou daarbij!

 

Leer je klanten kennen

Author: